Link

Klik utk jawapan

Sax-Gold Ent

Terbaru di LELONGEMAS

SilverHunter

Saturday, September 8, 2012

Tips Emas semasa Harga Naik



 Harga emas telah mulai menunjukkan pergerakan kenaikan, yg mana kenaikan ini masih baru. Berkemungkinan harga akan mulai turun jika para pelabur mengambil keuntungan segera. Namun begitu, pada asasnya, harga akan mulai bergerak ke arah posiif setelah sekian lama berada ditakuk yg rendah.
Namun begitu, anda harus berhati-hati utk membeli emas dgn secara banyak sekali gus, kerana jika harga turun mendadak, anda mungkin akan meraa kerugian buat jangka masa pendek. Membeli secara konsisten dan berperingkat adalah digalakkan, dan ianya selalu dipraktikkan oleh taukeh emas.

Tetapi, pada dasarnya, membeli emas ini tidak rugi sekiranya anda membeli secara fizikal. Berhati-hati dgn skim yg ditawarkan tanpa barang fizikal bagi mengelak tertipu dan kerugian. Teknik Ar-Rahnu mungkin boleh menguntungkan, tetapi risiko tetap ada. Walaupun anda belajar cara-cara dan teknik drp mana2 guru, harga emas di ibarat cuaca yg sentiasa berubah setiap hari. Ada kalanya cerah sepanjang hari, atau mendung disebelah pagi dan kadang kala ribut menjelma menyebabkan suasana kelam kabut. Walaupun, dibekalkan dgn ramalan kaji cuaca setiap hari, tidak semestinya ramalan itu semua betul. Jadi, berhati-hatilah dalm membuat perkiraan utk membeli dan melabur dlm emas ini.

Tips yg mudah ialah beli secara fizikal dgn individu atau kedai yg dipercayai. Jadilah pembeli bijak dgn membeli dgn harga yg paling minimum relatif kpd harga emas di pasaran. Belilah, biarpun sedikit, lama-lama berbukit-bukit.

Utk keterangan lanjut atau membeli dgn "OTAI" boleh berhubung dgn Hj Omar Kulim di talian 013 425 0872. Kedai beliau boleh dikunjungi di Kulim, Kedah. Urus niaga setiap hari termasuk hari minggu dan cuti am. Selain membeli barangan emas dan perak, anda juga boleh mendapatkan nasihat dan tunjuk ajar selok belok "permainan" emas ini. Bagi yg ingin mendapat ilmu pertukangan pun boleh menghubungi beliau kerana bersama beliau ialah tukang emas dan perak berpengalaman dan pemilik kilang emas kawasan utara. Urus niaga secara terus di kedai beliau adalah diutamakan bagi mengelak drp tertipu. Selain barangan kemas emas, barangan berasaskan perak sperti cincin, silverbar dan raw juga boleh didapati di sini. Jangan segan silu utk menghubungi beliau di talian 013 425 0872. Sekali jumpa, pasti terus tertarik.

Sax-Gold

No comments:

Post a Comment

SAX-GOLD at Mudah.Com

Panduan Zakat Emas Anda

Borang Pesanan

Nama:
No Tel / HP :
Email Address:
Pesanan :
Belian lain, sila nyatakan:
Penghantaran: Ambil sendiri
Pos Laju
Simpan dahulu
Alamat :

Free email forms

Iklankan Produk di sini

Iklankan Produk di sini
Tambahkan network anda di sini