Link

Klik utk jawapan

Sax-Gold Ent

Terbaru di LELONGEMAS

SilverHunter

Monday, December 7, 2009

Nantikan keluaran terbaru barang kemas (baru) dgn harga MAMPU MILiK


Salam semua, dengan harga emas yg jatuh sekarang ini... Pasti ada yg berasa bimbang dan risau apakah yg akan berlaku selepas ini. Namun begitu, percayalah... Harga emas ini akan terus meningkat dari semasa ke semasa. Kejatuhan harga pasti akan berlaku, tetapi adalah dalam jangka masa yg terhad dan ianya adalah dalam kadar yg minima.

Untuk pengetahuan semua, dlam sedikit masa lagi kami (Rakan niaga Omar dan Silver Network) akan mengeluarkan produk barang kemas baru dgn harga yg kompetitif. Dengan Motto Harga Mampu Milik, sudah pastilah ramai golongan yg kurang modal dapat membelinya nanti. Usaha dan rancangan sudah berjalan dan ia dalam proses terakhir iaitu perlaksanaan. Insyaallah dalam sedikit masa nanti, anda boleh menghubungi rakan niaga kami utk mendapatkan produk tersebut.

Selain drp barang kemas, kami juga akan mengeluarkan produk silver bar yg mempunyai sedikit kelainan iaitu dari segi "hallmark' atau jenama tersendiri. Tidak itu sahaja, syiling dirham keluaran pertama di Malaysia mungkin akan di"realisasi' dalam sedikit masa lagi dengan nilai komersial 10 dirham bersamaan (30gm).


Untuk itu, nantikan dari semasa ke semasa berita selanjutnya drp kami. Harga Mampu Milik addalah motto kami agar semua golongan dapat merasai keistimewaan Emas dan Perak ini.

No comments:

Post a Comment

SAX-GOLD at Mudah.Com

Panduan Zakat Emas Anda

Borang Pesanan

Nama:
No Tel / HP :
Email Address:
Pesanan :
Belian lain, sila nyatakan:
Penghantaran: Ambil sendiri
Pos Laju
Simpan dahulu
Alamat :

Free email forms

Iklankan Produk di sini

Iklankan Produk di sini
Tambahkan network anda di sini