Link

Klik utk jawapan

Sax-Gold Ent

Terbaru di LELONGEMAS

SilverHunter

Sunday, April 12, 2009

Memburu Kijang Emas




Oleh kerana hari ini masih off day, saya mengambil peluang utk memburu Kijang Emas spt yg di war-warkan oleh rakan bloggers. Walaupun cara-cara utk membelinya ada di dalam laman web JutawanEmas (J.E), namun berkemungkinan lain cawangan, lain prosudernya.
Prosesnya agak mudah walaupun saya tidak pernah membeli sebelum ini, hanya mengambil masa sekitar 15 ke 20 mins.

Beginilah caranya jika anda ingin membeli Kijang Emas di Bandar Kota Bharu.
1. Lokasi : Cawangan Maybank Kota Bharu berhampiran Bank Islam dan Kamdar
2. langkah pertama: Anda hanya perlu naik ke tingkat atas dan berjumpa dgn pegawai di kaunter pertanyaan, katakan kepada beliau yg anda ingin membeli Kijang Emas.
3. : Pegawai berkenaan akan menyuruh anda masuk ke bilik dan berjumpa dgn Officer Incharge (dimaklumkan En Razali, agak baik orangnya)
4. : Anda maklumkan kpd peg. tsb utk membeli Kijang Emas sama ada 1, 1/2, 1/4 ounce. Peg tsb akan menunjukkan sebutharga pada hari tersebut. (cth hari ini, diambil harga pada hari Khamis = 1/2 oz: rm 1721)
5. : Jika anda bersetuju, anda perlu serahkan I.C utk tujuan rekod dan peg tsb akan membuat bil (borang bank in duit) dan anda bayarnya di kaunter yg ditetapkan (tidak perlu ambil no. giliran)
6. : Setelah membuat pembayaran, Selesailah proses pembelian Kijang Emas dan anda akan menerima se"ekor" Kijang utk disimpan.
7 Namun begitu, jangan anda lupa utk menyimpan resit pembelian, berkemungkinkan akan digunakan utk pembuktian pembelian jika anda hendak menjualnya semula.....
8. Mudah sekali transaksinya kan.......... Selamat Memburu

No comments:

Post a Comment

SAX-GOLD at Mudah.Com

Panduan Zakat Emas Anda

Borang Pesanan

Nama:
No Tel / HP :
Email Address:
Pesanan :
Belian lain, sila nyatakan:
Penghantaran: Ambil sendiri
Pos Laju
Simpan dahulu
Alamat :

Free email forms

Iklankan Produk di sini

Iklankan Produk di sini
Tambahkan network anda di sini