Link

Klik utk jawapan

Sax-Gold Ent

Terbaru di LELONGEMAS

SilverHunter

Thursday, September 17, 2009

Dinar Halal Hub



Petang tadi saya telah terima satu lagi koleksi 1 dinar. Ya, Dinar Emas kohalal-Hub. mmmm.. memang cantik.. Bukan sahaja cantik, tetapi berasa bangga kerana ada usaha daripada bumiputera untuk memajukan industri emas ini. Syabas kepada Ustaz Rafidi dan rakan2...!!!

Selain daripada penjualan emas dinar ini,banyak lagi perkhidmatan yg disediakan oleh Syarikat Kohalal-HubDinar Emas ini. Antara lain ialah menjual dan beli jongkong emas, khidmat simpanan dinar, membeli barangan kemas dan lain-lain lagi.

Apa yg menarik perhatian saya ialah program menabung emas untuk Umrah dan Haji. Memang secara teori ramai mengetahui dengan menabung (meyimpan) emas untuk menunaikan haji adalah perkara realistik. Cuma secara praktikal masih belum ramai yg cuba utk mengusahakannya. tetapi dengan inisiatif mereka, kita dapat memudahkan urusan penyimpanan tersebut.

Walau bagaimanapun, saya masih dalam peringkat kajian dan memahaminya... Jika telah faham sepenuhnya saya akan cuba menerangkan kepada anda semua. Atau, bagi yang sudah memahami atau sudah menyertai program ini, bolehlah berkongsi idea bersama2 di sini.

Akhir kata, amat mudah utk membeli dinar emas ini drp syarikat Kohalal-Hub Dinar Emas. Anda akan dilayan dan diterangkan secara terperinci drp website mereka... Jika tidak faham terus telefon Ustaz atau wakil mereka..

Wassalam

3 comments:

  1. cantik dinar tu... boleh buat koleksi ni... berapa nilai untuk 1 dinar...

    ReplyDelete
  2. Ikut harga pasaran bro... itu hari saya beli 495, leg gi kat link kat tajuk tu utk cek latest price

    ReplyDelete
  3. This is such an informative post. You have a lot of really great points. I wish I had this post as a resource when I started blogging.
    E Dirham Services.

    ReplyDelete

SAX-GOLD at Mudah.Com

Panduan Zakat Emas Anda

Borang Pesanan

Nama:
No Tel / HP :
Email Address:
Pesanan :
Belian lain, sila nyatakan:
Penghantaran: Ambil sendiri
Pos Laju
Simpan dahulu
Alamat :

Free email forms

Iklankan Produk di sini

Iklankan Produk di sini
Tambahkan network anda di sini