Link

Klik utk jawapan

Sax-Gold Ent

Terbaru di LELONGEMAS

SilverHunter

Thursday, May 21, 2009

OD CC Refinance

Dah lama tak update blog nih... agakk sibuk dgn keje kebelakangan ini. Selain itu, skrg tgh memikirkan cara manipulasi Ur money melalui pembacaan blog bebashutang.com. Agak menarik dan membuka mata insan yg jahil mengenai selok-belok perjalanan sistem kewangan negara kita. Kerana selama ini segala urusan jual beli hanya dibuat setelah melayan 'lebongan' jurujual dan termakan umpan, hanya menyaksikan pena menanda tangani surat jual beli tanpa ada pengetahuan secra terang atau tdak..... maka, di situlah kita tertipu bahkan hatta setelah habis bayar hutang sekalipun masih juga tidak menyedari hakikat akan ketidak mengertian itu...

Agak emosional sedikit mungkin sbb teruja dgn penemuan baru ini yg mana tidak byk diwar warkan di mana 2 media utama masa kini. Mungkin juga, tahap pembacaan yg masih lemah di kalangan kita (termasuk saya) menyebabkan ianya gagal diketengahkan.

Walau bagaimanapun, isu yg nak diperkatakan adalah manipulasi OD dan CC serta tawaran hebat bank2 yg mnawarkan kemudahan profit utk pinjaman perumahan yg agak rendah... Jadi, peluang ini harus di ambil oleh kita sbg jalan utk minimumkan kehilangan (kerugian)dan mendapat ganjaran wang tunai utk terus melabur dan menguruskan perbelanjaan secara berhemah.

Untuk lebih detail mengenai OD dan CC anda boleh lah mencuri masa membuka blog bebashutamg.com . Tawaran pinjaman perumahan yg saya maksudkan ialah di RHB bank, di mana saya sendiri pergi menemui Personal Banker utk mendapatkan keterangan yg sebenarnya. Dan terbukti kadar faedahnya serendah 3.45% itu sgt bermakna sama ada utk refinance atau menambah aset anda.Terima kasih kpd kaitangan RHB Kota Bharu yg mempunyai staf yg boleh dikatakan semuanya mesra dan membantu. Tidak lupa juga kpd kakitangan kerajaan skrg cukup bertuah krn pihak bank menawarkan pinjaman peribadi serendah 3.5% setahun. sila rujuk ke bank berikut:
AlRajhi, Public Bank, Ambank dan beberapa bank yg lain.

SEKIAN SELAMAT MELABUR DAN MEMBELI EMAS KRN HARGA EMAS SEMAKIN NAIK

3 comments:

  1. Bagus maklumat ko niehhh, sayaaa sukaaaa!! :D

    ReplyDelete
  2. bagus catatan kali ini bro....
    teruskan memberi maklumat... gua caya lah... orang kedah memang hebat... macam bro semezer juga.. gua sedang korek maklumat OD dari beliau...

    ReplyDelete

SAX-GOLD at Mudah.Com

Panduan Zakat Emas Anda

Borang Pesanan

Nama:
No Tel / HP :
Email Address:
Pesanan :
Belian lain, sila nyatakan:
Penghantaran: Ambil sendiri
Pos Laju
Simpan dahulu
Alamat :

Free email forms

Iklankan Produk di sini

Iklankan Produk di sini
Tambahkan network anda di sini