Link

Klik utk jawapan

Sax-Gold Ent

Terbaru di LELONGEMAS

SilverHunter

Tuesday, July 7, 2009

Program AFA GOLD


(KLIK TAJUK UNTUK LIHAT PROGRAM YG DITAWARKAN)

AFA gold Sdn Bhd telah memperkenalkan 3 program terkini yang lebih kompetetif dan berdaya saing. Ianya merupakan program yang memberi pilihan kepada pengguna. Pengguna bebas untuk memilih, mengkaji dan menilai sendiri dgn progran yang disediakan.

Apakah ciri-ciri yang perlu dilihat oleh pengguna untuk memilih program2 tersebut?
Saya rasa, ianya mungkin berbeza bagi setiap individu, bergantung kpd tahap ilmu emas yang dimiliki dan juga kefahaman seseorang itu terhadap industri emas itu sendiri. Mungkin daripada banyak amalisis yang perlu dibuat, faktor sekuriti adalah antara faktor yang paling tinggi dinilai.

Faktor sekuriti jika diambil berat, para pengguna boleh memilih program 3. Ianya adalah satu program yang amat rendah risikonya. Sekuriti adalah amat tinggi. Namun pulangannya agak rendah sesuai dengan tahap risikonya.

Namun begitu, jika dibandingkan tahap risiko utk program yang lain.. saya rasa risikonya adalah tidak terlalu tinggi jika dibandingkan dgn program yang ditawarkan oleh syarikat pelaburan lain. Kita ambil contoh Pelaburan Saham... Ianya merupakan satu pelaburan yang mat risiko. Begitu juga dengan FOREX... ia juga begitu berisiko jika dibandingkan dengan Program AFA Gold.

Oleh sebab itu, terpulang kepada pengguna utk membuat pertimbangan, sama ada utk memilih program AFA Gold (Program 1,2 atau 3) atau anda masih hendak mengambil sikap 'Tunggu dan Lihat'. Lagi cepat anda melabur, lagi banyak anda mendapat hasilnya.

(bersambung)

No comments:

Post a Comment

SAX-GOLD at Mudah.Com

Panduan Zakat Emas Anda

Borang Pesanan

Nama:
No Tel / HP :
Email Address:
Pesanan :
Belian lain, sila nyatakan:
Penghantaran: Ambil sendiri
Pos Laju
Simpan dahulu
Alamat :

Free email forms

Iklankan Produk di sini

Iklankan Produk di sini
Tambahkan network anda di sini